Brand Licensing Europe 2024: aperte le registrazioni per i visitatori

Al via la possibilità di registrazione per i visitatori all’edizione 2024 di Brand Licensing Europe che festeggia quest’anno il 25mo anniversario

I professionisti del settore licensing di tutta Europa, inclusi retailer, produttori, licenzianti, agenti, fornitori di servizi, marketer e designer  possono assicurasi da oggi il pass gratuito per i tre giorni dell’evento cliccando al seguente link FREE PASS 

BLE si svolgerà quest’anno dal 24 al 26 Settembre presso ExCeL London.

Sono 176 gli espositori confermati al momento, tra cui 14 nuovi:

  1. London Zoo, a ZSL Conservation Zoo
  2. The Royal Pavilion at Brighton
  3. 24h Le Mans
  4. The British Museum
  5. Animaj
  6. El Ocho
  7. Two Daughters Entertainment Ltd
  8. CARDIO BUNNY
  9. Merchantwise Group
  10. Middle Mouse
  11. Marubeni International
  12. Chocolate Rain
  13. Dongguan Jiahong Commodity Manufacturing
  14. Unicast

Tra gli espositori che hanno riconfermato la loro presenza: Paramount, Crunchyroll, The Smurfs, Natural History Museum, Pokémon, Van Gogh Museum, Paul Frank, Tour de France, UEFA Club Competitions, Penguin Random House, Real Madrid CF, Le Petit Prince, Capcom, Walker Books, V&A (Victoria and Albert Museum), Moonbug Entertainment, Hasbro, SEGA, Rebellion,  BANDAI NAMCO, Mercis BV (with Miffy), Imperial War Museums, RSPB, Acamar Films, BBC Studios, Manchester City FC, Yale University e altri.

L’edizione 2023 di BLE ha visto la partecipazione dei seguenti retailer: Zara, Amazon, Benetton, The Entertainer, ASOS, C&A, H&M, Calzedonia, Carrefour, Fat Face, Galeries Lafayette, Harrods, Aldi, Decathlon, Diechmann, Next, El Corte Ingles, Forbidden Planet, Frasers Group, Primark, Poundland, Accessorize, Marks & Spencer, Matalan, Card Factory, Hamley’s, Claire’s Accessories, HMV, Iceland, John Lewis & Partners, Legends, Lidl, Lipsy, Asda, Selfridges.  

Ella Haynes, BLE event director,  ha dichiarato: “This is a huge year for BLE. We are celebrating our 25th birthday and have got lots of exciting plans in the pipeline to thank everyone who has supported the show over the last quarter century. It’s been an amazing journey, and we feel honoured to have spent 25 years as the biggest meeting date in the European brand licensing calendar, helping thousands upon thousands of European retailers and manufacturers to discover brands to partner with and create much-loved, best-selling consumer products. We’re also following in the footsteps of an amazing show last year, which attracted record retailer numbers and a 28 per cent increase in both total visitors and attendees from France, Germany, Italy and Spain – numbers we’re hoping to grow for 2024 to further cement our position as THE European brand licensing event.”

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